Nan tylko Nan

01:50

Zakochałam się od pierwszego zdjęcia. Pamiętam jak dziś, 14 lutego 2003 roku. Po wyjściu z warsztatów rysunkowych od Anieli i Marka Moszyńskich z Młodzieżowego Domu Kultury na Muranowie i przed powrotem do Grójca trafiłam do CSW. Był piątek, nigdzie mi się nie spieszyło, miałam wieczór tylko dla siebie, długi wieczór na swoje małe przyjemości i przemyślenia. Nie sądziłam, że nieplanowana wizyta pozostanie w pamięci na tak długo...i bedzie tkwić jeszcze dłużej kreując ciekawsze spojrzenie na świat...



YouTube - Nan Goldin [part 1]
YouTube - Nan Goldin [part 2]
YouTube - Nan Goldin Video

nie jestem transwestytka i nie biorę heroiny.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. też byłem na tej wystawie..po pokazie slajdów z muzyką czułem się jakby ktoś mi wylał kubeł zimnej wody na łeb a potem jeszcze tym pustym wiadrem przywalił,,

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak! prezentacje były najlepsze! ja do tego uroniłam nie jedną łzę...

    OdpowiedzUsuń

insta

FOLLOW ME

Instagram